Vaken

Igår blev det bara 3 km i spåret. Känner mig lite hängig :/ Får se om det blir en sväng i eftermiddag också. Beror på snuvan. Ska försöka få tiden att gå och, inte minst, hålla mig vaken ikväll. Ska hämta sambon i Hällefors i natt. Kanske får jag städa förrådet?

När man springer 7,5 så är det en ganska varierad slinga med både elljusspår, stigar, broar och tunnlar. Man har till och med valt att varna för det sista:


Känns som på jobbet...

Kanske får jag inspiration att sätta mig med lite pyssel. Skulle vilja ha nånstans där alla scrapgrejer kan stå lite mer lätttillgängliga. Nu står de nerpackade i väskor som måste dras fram och tillbaka, packas upp och ner, varje gång man vill slänga ihop ett kort :/ Då måste man verkligen känna att man är sugen för att det ska bli nåt - det är ju inte bara att sätta sig en stund och se om det händer nåt ;)

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Här ska det oxå städas förråd (om det nu blev det för din del) saknar min lilla pysselhörna som för tillfället inte finns o inte går att komma åt. Hoppas du hittar nån bra lösning för ditt pyssel :-)

2010-08-28 @ 13:32:06
URL: http://flowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0