Nån jävel vet alltid.

Det säger han, Leif GW Persson. Lösa ouppklarade mord tänker han sysselsätta sig med den närmaste framtiden. Bra att polisen får lite hjälp. Blir intressant att se hur det går (jag tror på bättre än för de som försökte första gången). Jag gillar ju som bekant GW. Han sitter på massor av kunskap, brinner verkligen för det han gör och är skönt vilsen i tv-sammanhang. Ser fram emot hans nya program i SVT (?) framöver. Trist att han ger sig med "Efterlyst" (om han nu gör det). Ingen gör sms-puffar som han...

"Nån jävel vet alltid"

Har haft Risketta och ett par körlektioner idag. Slutade relativt tidigt. Känner mig som en zombie. Tror jag i alla fall, för jag är ju inte riktigt säker på hur de känner sig egentligen. Men jag känner mig i alla fall som de ser ut. Sov bara ett par timmar i natt. Vete katten vad det är... Stress säkert. Ordnar nog upp sig när jag får det lite lugnare.
Åkte och hälsade på farmor efter jobbet. Hon var mycket piggare än sist vi sågs och det känns bra! Åker dit på fredag igen tillsammans med faster och tar med henne på en tur i Stadsträdgården.



Kolla förresten vilka påhittiga grabbar det finns i Väse:


D&G



Kommentarer
Postat av: Elin

ha, ha!!! ja jävlar

2010-07-02 @ 16:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0