Verkar lovande

Råkade vinna en singel med Karolina Dahlman (tidigare medlem i Lucy Street, om ni kommit ihåg) för ett tag sedan och idag damp den ner i brevlådan. Jag som tycker att jag aldrig vinner - det kanske är läge för en Triss ändå? Jörgen Elofsson och Andreas Carlsson har skrivit låten ("Stupid"), så det verkar ju lovande. Har inte hunnit lyssna än.


Stupid

Nu är tavlorna till listen över TVn klar. Tog foton från när vi var i London och fixade till dom lite i Photoshop. Bilderna är svartvita, men med huvudobjektet i färg (t ex neonskyltarna på Piccadilly). Det var lite lurigt att fota dem, men här kommer ett försök:


Minnen

Jag gillar GW:s hyllning till Willy i krönikan "Let's snickra ett utedass" =)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag minns Lucy Street! Dom var väl på G nån gång i slutet av 90-talet?

2010-03-25 @ 18:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0