Stolt

Igår hade vi städ- och fixdag i kyrkan. Jag kom dit vid tio (då folk redan hade varit där en timme...) och stannade till runt fyra (och då var många kvar länge efter, kan jag tänka mig). Vi var ganska många, så det var mycket som gick fort. Förutom att vi fick ordning på kyrkan så hade vi en otroligt trevlig dag! Det är lite smågrejer kvar att fixa, men det är redan nu jättefint och bättre kommer det bli! Färgerna över fönstren funkade som vi hade tänkt oss och vi har en otroligt vacker ljusbärare som är gjord av församlingsmedlemmar. Den syns på första bilden nedan längst fram till vänster. Man kan inte vara annat än stolt över alla som har gjort ett sånt fantastiskt jobb med bygget på olika sätt!

Här kommer en sneakpeak:






Ska ta lite bättre foton i veckan - hade bara mobilen med mig, så det blev lite kass kvalitet.
Är man nyfiken på hur vår fina kyrka blev så är det bara att dyka upp och kika! Torsdag - Söndag i veckan som kommer har vi massor av olika program och samlingar. Kolla programmet på vasemissionskyrka.se.

TV4 slåt, helt oväntat, till med en Beck-film ikväll. En total överraskning, så när man kommit över chocken så får man väl slå sig ner framför TV:n ;)


Kommentarer
Postat av: Jennie

Ser ut att bli riktigt fint!! :-)

2010-10-24 @ 23:37:40
URL: http://flowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0