En riktigt vass kille

Äntligen är det fredag! Veckan har varit tuff, men nu är det helg. Den är i och för sig också hysteriskt uppbokad - får se om jag orkar med allt.

Idag ska jag i alla fall tomta runt hemma och städa undan lite. Kanske en liten springtur, men min nacke/rygg är verkligen inte på min sida idag, så vi får se. Får nog nöja mig med promenad. Vet inte varför jag haft så mycket ont på sista tiden. Kanske är det stress som påverkar lite. Är van att ha ont jämt, men jag är tacksam om perioderna med jätteont håller sig korta. Nu har det hållt i sig ett tag och det sliter så på både kropp och själ.

Ska åka ner till stan och träffa en kompis i eftermiddag och det ska bli jättetrevligt! Lite mat och ett glas vin, kanske. Sambon ska på After Work med jobbet, så resten av kvällen är jag nog solo hemma i tv-soffan. Såg att Talang börjar ikväll och att Henrik Fexeus ska va med i juryn, så jag måste försöka se ett par avsnitt av det under våren. Det är en riktigt vass kille! Han är fantastisk på att "läsa" människor med hjälp av bland annat kroppsspråket och han gör det med stor respekt och ödmjukhet. Använder en av hans "tankenötter", eller vad man ska kalla det, i filmformat på handledarkursen på jobbet och den funkar alltid klockrent! Ett utmärkt sätt att visa att hjärnan är både komplicerad och oerhört enkelspårig ;)

Nu ska jag skrämma fram dammsugaren.

Kommentarer
Postat av: Mia

Fexeus är grym! Har sett honom live en gång och det var jättehäftigt. Gå och se om du har möjlighet...

2011-04-05 @ 18:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0