Spa för själen

Slänten mellan Hagaleden och Gamla Fängelset-parkeringen är full av krokusar i varierande storlekar. Äntligen vår :) Klev ur övningsbilen vid lunch och solen värmde så att jag inte ens behövde ta på mig jackan på tillbakavägen. Näääästan så man kan hissa ner rutan när man cruisar runt på Norrstrand och övar placering... Kanske imorgon ;)

I helgen har jag mest varit i kyrkan, tror jag... Musikcafé på lördagen och det var både fullsatt och jättebra! Fler såna kvällar kommer det absolut bli framöver. Söndag förmiddag hade vi "SPA för själen" och det var lika mycket succé som caféet. Ta tid för sig själv är verkligen något som vi måste göra oftare och träna på. Hoppas att även det blir ett återkommande inslag i vårt program!


För själen

I fredags var jag och en kompis på en tidig After Work på Harry's. Tog ett glas vin och en bit mat och tjej-snackade. Jättetrevligt! Skönt att gå ut ganska tidigt så att kvällen inte behöver bli så sen (ja, jag börjar bli gammal...).

Kommentarer
Postat av: skaparstigen

Vet ju att du gillar giraffen, så jag tipsar dig fast det drar ner mina egna vinstchanser. :)



http://kungenomajkis.blogspot.com/2011/04/utlottning.html#comment-form

2011-04-05 @ 19:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0