Kommersiellt dravel

Vi satt på jobbet i måndags och raljerade om att "det här med Alla Hjärtans Dag, det bryr vi oss inte om. Det är bara kommersiellt dravel och vi struntar i om vi får blommor eller presenter eller så...". Men hur glad blir jag inte när jag kommer hem och det står en vacker bukett med röda rosor på bordet?!


Tack älskling!

Var till Väse och repade inför söndag igår kväll. Övertrött och seg i huvudet var jag, så det kunde väl ha gått bättre men det är långt till söndag och ett rep till hinner vi med. Ikväll är det styrelsemöte som gäller och sen är det bara en dag till på jobbet innan helg.

Har förresten köpt mina första Ecco-stövlar. Vuxenpoäng på det, va? GoreTex-stövlar så att jag slipper va blöt om fötterna när jag ränner fram och tillbaka till övningsbilen i vår!


Vattentätt

Kommentarer
Postat av: Elin

tonvis av vuxenpooäng, jag önskade mig allvädersstövlar i julklapp att ha på jobbet....också många poäng tycker jag

2011-02-16 @ 20:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0