När det begav sig

Det är melodifestivaltider. Första deltävlingen var ju total flopp i mitt tycke. Det är helt enkelt bara att konstatera att det var bättre förr. Har min melodifestival-spotify-lista i öronen och kan bara säga: ANDERS BERGLUND - KOM TILLBAKA!!!

En av de bästa festivallåtarna måste helt klart var Tommy Nilssons "En Dag". Riktigt vass låt och klockrent kör-arr. Tommy Ekman, Jean-Paul Wall, Jerry Williams, Vicki Benckert och Anki Bagger körar och bara det är ju coolt. Ekman och Bagger var ju riktigt stora artister när det begav sig! Jerka är ju fortfarande stor.





Minns att jag trackade syrran för att hon gillade den här låten. Hon fattade långt före mig ;)


Kommentarer
Postat av: Jennie Johansson

Haha det ser du.. Gäller det NKOTB oxå eller?! ;-)

2011-02-10 @ 21:33:00
URL: http://flowie.blogg.se/
Postat av: Anna

Nja... Så långt kan jag nog inte sträcka mig ;) Hm... Nu måste jag leta upp ett klipp med dem.

2011-02-10 @ 21:43:24
URL: http://limelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0