Hudvård

Här kommer tipset på hudvård =)
Jag har väldigt känslig hy i ansiktet. Minsta lilla jag blir stressad eller använder fel produkter så får jag små "utslag" eller blir röd och framför allt torr. En hudterapeut sa för ett tag sen att det inte är bara de dyra produkterna som är bra och att man inte skulle underskatta t exvissa av apotekets grejer. Så jag knallade in på apoteket i "Mitt i city" och frågade om hudvård för känslig hud. Fick hjälp av en jätteduktig och trevlig kvinna som direkt plockade fram alldeles nya produkter från Cliniderm - de var inte ens utställda på hyllan än! Speciella för känslig hud och med bra fetthalt i. Köpte både hudkräm och rengöring (som även funkar som ansiktsvatten). Nu har jag provat dem några dagar och är redan riktigt nöjd! Fick med småprover på en kräm som är bra till ännu känsligare hud (t ex ögonen).

Rekommenderas alltså!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0