Samearmband

Nu har mitt samearmband (vet inte om det heter så egentligen...) kommit! Jag har haft ett sådant för länge sen, men tappat bort det och har väldigt länge velat ha ett nytt! Fick tips av Hannah Graaf om Veronica, som gör läderarmband med tenntråd i alla möjliga storlekar och former. Valde ett av de smalare armbanden med den klassiska flätningen på i mörkbrunt skinn och jag är sååå nöjd med det! Kommer ha det jämt =) Kollade runt lite innan jag blev tipsad om Veronica och hon ligger helt klart bland de billigaste! Kolla alla armband här.


Finfint!

Idag har jag skrotat runt hemma och bara varit. Pratat länge med mamma i telefon och tagit en rejäl promenad. Ikväll blir det After Work i kyrkan. Maaaaat!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Va fint det va!!



Verkar som du haft en mysig slappardag :-D

kram!!

2011-01-21 @ 15:40:19
URL: http://flowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0