I luften

Jag har känt mig som en liten, liten flodhäst idag. Lite klumpig, liksom. Har inget bra flyt - saker och ting är krångliga och inget blir riktigt bra, trots att jag verkligen anstränger mig. Har massor i luften (sk bollar). Reklam, teoriplanering, hemsidepyssel och förstås mina gosiga elever. Fast de sistnämnda är i och för sig sällan i luften och det är kul att ha mycket att göra!

Nu ska jag gosa ner mig i soffan och slappa bredvid älsklingen som precis kom hem med blommor - osäkert vart de kom ifrån från början ;) Tröttheten har gett mig en riktig snyting, tror jag, så jag ska halvsova framför "Bibliotekstjuven" på SVT som verkar va en helt okej serie.

Ska tipsa om bra hudvårdsprodukter från Apoteket också. Sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0