Allt kan hända

Året är nytt och allt kan hända!

Årets sista kväll firades på Kasernhöjden med goda vänner. Mycket trevligt med god mat och massor av skratt! Sent blev det, så nyårsdagen spenderades i soffan framför TVn, vilket känns rätt okej ändå.

Idag har vi tagit en ordentlig promenad och en kaffe på Farbror Melker. Jag saknar faktiskt att springa, vilket jag inte gjort sen det blev minusgrader. Är inte så sugen på det där med gym och sånt, så jag hopppas promenaderna kan hålla ihop mig såpass att jag orkar komma igång till våren igen. Ikväll blir det TV-soffan och försöka ladda lite för ett par dagars jobb. Bara två, så det ska jag nog greja =) Sen är det ledigt några dagar igen!

Nu ska jag greja lite naglar. Nu har jag äntligen köpt nytt lack till fransk manikyr igen, så nu är det det som gäller ett tag =) Ett väldigt pyssel dock, eftersom det bara håller sig snyggt ett par dagar - sen är det bara att göra om. Franskt är inte så snyggt när det blir slitet :/ Depend har äntligen kommit med ett dekorationslack med smal pensel också. Det har jag saknat länge! Snyggt att kunna lägga en tunn glitterlinje vid den vita kanten eller längst ut på nageln. En ytlig början på året!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0