Årets första

Sitter med öronen fulla av musik! Michael Jacksons "Heal the world" som är helt underbar.




Helgen har varit underbart vacker och våren verkar vara på väg. Just därför tog jag årets första "löprunda" igår. Kan väl inte säga att jag sprang så mycket av sträckan som jag hade önskat, men jag är glad att jag är igång (och tog mig hem...) i alla fall. Nu får löparskorna följa med till norra Värmland i veckan eftersom jag ska jobba där måndag till onsdag. Hoppas på att kunna ta en runda på okända marker för att fördriva tiden på kvällarna.


Utslagna

Tog en snabb sväng ner på stan och köpte löparjacka på Stadium (ja, det här är på allvar nu). Våren visar sig även nere i centrum av Solstaden och vi såg faktiskt en liten, liten uteservering redan. Troligtvis på begäran eftersom det var ett endaste bord med unga grabbar och okänt antal ölglas, men ändå. Inte heller kunde vi motstå påskmusten som ställts fram på ICA Wallinders. Så en löparjacka och en påskmust var dagens fynd. Kanske kompletterar de varandra?


Den ena är redan använd

Idag har vi varit en snabb sväng till Väse. Hittade min favvohalsduk i kyrkan. Misstänkte att det var där den låg eftersom jag letat på alla andra ställen :) Hittade också fina engelska pelargoner till köksfönstret på Blomsterlandet. Nu väntar jag bara på hissgardinerna jag beställt från ellos.se.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åååå, must!!!!

2011-03-20 @ 19:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0