SMHI har lovat

Sitter återigen i nästan-Norge. Är i Charlottenberg måndag till onsdag för att följa upp EcoDriving-utbildningen jag hade med Eda Kommun i november. Det är inte så mycket rockigare här den här gången, men helt klart en mer human temperatur! Charlottenberg är en mysig ort, men att hänga på ett motell med SVT, TV4 och Kanal 6 på TV:n blir lite segt. Har i alla fall tagit en promenad och rekat för att kunna springa en sväng imorgon. Det blåste bus nu ikväll, så jag fegade och sköt på löpandet till imorgon då SMHI har lovat toksoligt väder och vårig temperatur. Kanske har de rätt - under har ju hänt förut ;)
Som tur är kan jag sitta och slösurfa lite och även jobba lite. Det finns ju ett köpcentrum 100 meter från motellet, så det gäller att sysselsätta sig med annat såhär dagarna innan lön.

Hänger på YouTube och Tradera nu när jag inte orkar flytta runt trafikrelaterade bilder i PowerPoint längre. Har Tommy Körberg i öronen (tänk vad mycket musik man hittar på Spotify...). Hans fina version av "Fattig bonddräng".



En av världens största röster! Fantastiskt pianospel också.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tommy is the king!

2011-03-22 @ 19:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0