Smycken

Igår hade jag en smyckesvisning med Design Atenga i Missionskyrkan i Väse. Fick nys om Agneta (Design Atenga), som designar och gör smycken framför allt i silver, genom en elev på jobbet och beställde en ring av henne i början av året. Har använt den ringen jämt och nu fått upp ögonen mer för silver! Tycker dessutom det är kul med lokala konstnärer och designers. Att sen ha ett smycke ingen annan har är inte heller så dumt :)

Tänkte i alla fall att jag kunde dra ihop lite vänner till en smyckesvisning och nu när vi har så fin nybyggd kyrka så är det ju perfekt att låna den! Vi var drygt tio tjejer som härjade fritt bland Agnetas alla smycken och som nu väntar på vackra smycken från Hammarö där Agneta har sin ateljé.
Jag slog till på ett kort, lite större halsband med ett hjärta i lite ruffig stil. Har inte gillat korta halsband förut, men när jag provade det så kändes det perfekt! Man måste frångå sig själv ibland :) Köpte också ett par örhängen med vita pärlor och kors.






Köpte också en liten present, men den kan jag ju inte dela med mig av här...

Stort tack till Agneta och till alla fina tjejer som kom :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Fina smycken! Har själv köpt ett par halsband i silver från Design Atenga som jag använder hela tiden!

2011-05-22 @ 14:06:36
Postat av: Daniel

thanks for the post guys..Feel confident and smart when you wear trendy fashion jewelry. Make sure you stay in informed about the latest happening and new launches in the fashion jewelry world.



2011-06-21 @ 04:38:10
URL: http://www.smycken.dk/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0