Racer

Jaha, vad säger man om den här killen? Synden straffar sig själv? Står inte i artikeln om föraren är en man eller kvinna, men jag går stenhårt på statistiken och fördomarna och bestämmer mig för att det är en man. Punkt.

Idag började jag dagen med att lägga upp EcoDriving-slinga på jobbet. Åkte gratis nerför hela Rud och några ställen till med min racer-Saab :) Det är godis för miljön, det! Och rätt okej för plånboken också, med tanke på vad det kostar att tanka. Fast på riktigt så var det ingen racer-Saab, utan kollegans lite trötta BioPower ;) Gratis åkte jag i alla fall och det kommer kunderna också göra när de har lärt sig tricket!

För övrigt har veckan gått otäckt fort, men det är bra för det betyder att helgen är här på ett kick. För mig är det lika med nu. Ledig imorgon och har inte ett skit inplanerat! Kanske bara ska hänga runt och dricka kaffe... Eventuellt rockar jag till det och börjar läsa en ny bok av för mig ny författare. Askungar av Kristina Ohlsson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0