Lagom till jul...

... så blir man förstås sjuk. Ont i halsen o lite hängig, liksom. Hoppas det ger sig till imorgon.
Fullspäckat schema i julhelgen, dessutom. Sambons föräldrar julaftons dag och pappa på kvällen. Pappas brorsa o hans familj (där för övrigt hela pappas sida av släkten brukar samlas) på juldagen och mamma på juldagens kväll.
På annandagen ska vi vila... Kanske kolla rean?

Jaha - då hade man blivit med blogg oxå. Syrrans fel. Hon började blogga för ett tag sen o då blev jag sugen. Kan ju va kul att skriva av sig ibland =) Får se hur länge det håller.

Lugn dag på jobbet idag, faktiskt. Inte en meter övningsbil har jag åkt *lyx*. Bara jobbat med teori, eco-drivingplanering och sånt där som man sällan får tid till. Annelie hade med sig hemmagjort julgodis *oxå lyx*, så det var inga större problem att jobba ;)
Nu ska jag försöka att INTE tänka på jobb ända tills 12 januari då jag börjar jobba igen. Bara njuta av ledighet!!!

Ikväll ska vi, trots att det signalerar viss pensionärsvarning, kolla på Bingolottos uppesittarkväll *skäms lite* med glögg o grejer.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Tjenare...

Såg direkt på MSN att du blivit med blogg. Trevligt tycker jag. Själv så är jag het beroende... bara MÅSTE blogga... hihi



Hoppas du får en underbar jul trotts att du ska träffa en massa släkt...



Hoppas även vi kan höras lite senare när allt lugnat ner sig lite å skvallra lite... det var ju LÄNGE sedan ju.



MVH Åsa

2008-12-24 @ 01:06:50
URL: http://litedansk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0