Mjukisjeans

Gick förbi syrran igår efter jobbet. Lite nyfiken på den där presenten... Det var en bok =) Och inte vilken som helst - "På spåret"-boken! Wiiiee! Passade utmärkt till oss eftersom vi i sann pensionärsanda inte missar ett avsnitt av det programmet. Är dock, som jag tidigare skrivit, tveksam till programledarbytet, så vi får se hur det blir nästa säsong. Min syster är en fena på att hitta roliga böcker. Har fått massor av såna som jag läser och skrattar åt om och om igen.


Massor med resor att klura på

Hos syrran fanns även två barn (det brukar det ju göra). Den äldre av grabbarna gick inte att prata med då han satt i soffan och spelade tv-spel. Gav upp efter några försök - blev bara ignorerad ;) Den andra fick under kvällens gång både skägg och mustasch (hur stavas det?) i en underlig svart färg och envisades med att ha handbojor runt fötterna. Det är olika vad man uppskattar här i livet...

Idag efter träningen åkte jag och mötte upp min sambo på Bergvik (dit han gick). Kollade lite efter nån kul top, men hittade ingen. Däremot hittade jag "mjukisjeans" på Vero Moda (leggings). Dom har gjort fruktansvärt luriga storlekar på dom, nämligen två: Small/Medium eller Medium/Large. Det innebär, med min vanliga otur, att dom var antingen för små eller för stora. Slutade med att jag köpte den större storleken och roar mig med att sy in dom lite.
Balanserade upp träningen med McDonalds innan vi åkte hem. Men bara Lilla Menyn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0