Skosulor

Har beställt skosulor på nätet. Dom kom idag =) Inpackade i gulligt papper:



Köpte ett par fräna med leopardmönster och ett par svarta som gör sandaletter och pumps lite skönare att gå i. Bra sätt att skydda sina skor på - speciellt för mig som springer barfota titt som tätt på sommaren och förstör skorna med mina skitiga fötter. Dom är tvättbara och kommer från sosilly.se.

Har haft städkväll här hemma. Efter träningen fick sig badrummet en omgång. Jag till och med knäskurade golvet... Sen tog vi resten av lägenheten också. Skönt att få det gjort så kan man njuta av helgen sen.
Imorgon är det Valborg och då åker vi till Väse o firar som vanligt. Ska väl hjälpa till med en massa grejer där, antar jag.  Måste va ett av dom största Valborgsmässofirandena i hela Värmland. Fyrverkeriet är nåt i hästväg, faktiskt. Måste komma ihåg öronpropparna... Ska bli riktigt fint väder i morgon också - och det verkar fortsätta under helgen också. Nu är det verkligen vår! Så här ser trädet nedanför våran balkong ut just nu (det doftar lika mycket som det blommar, dessutom!):



Idag fick jag äntligen tag i rätt person på Karlstad Kommun (som jag jagat några dagar nu). Han hade dock inte nåt svar på mina frågor, men skulle återkomma. Ska bli spännande ;)
Nu ska jag jobba lite med materialet till introduktionskursen... Måste göras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0