Oprah

Ja, den här dagen bev ju inte riktigt som jag hade tänkt mig. Det slutade med att jag blev hemma ändå... Extrem hosta, lite ont i halsen, feber och värk i kroppen. Har hostat så att halsen är helt trasig. Har levt på filmjölk idag för att det gjort så ont att svälja, men när sambon kom hem så fick jag i mig lite vanlig mat i alla fall.

Annars har jag mest sovit, hostat, kollat på Oprah, Cityakuten, Oprah igen och hostat ännu mer. Gillar inte att va hemma o va sjuk. Känner mig krånglig eftersom det blir problem på jobbet. Ofta jobbar jag ändå, men idag var det lixom inget att välja på.

Sthlm-Arlanda på tv igen (finns ju inget annat att göra än att kolla tv - när man inte sover). Den där VIP-tanten springer runt och ser ut som att hon ska få nån typ av hjärnblödning eller annat stressrelaterat problem snart. Hon håller på att krypa ur skinnet för dom där stackars halvkändisarna och ambassadörernas skulle. Lite extra orolig blir jag när hon sitter bakom ratten. Hon sitter så långt fram i sin flashiga BMW att hon skulle kunna vila hakan på ratten, hon kör inge vidare vad det verkar och, värst av allt, bältet fastsatt bakom sig. Underbart...

Nu ska jag snart kravla mig till sängen och hoppas att jag kan sova med hjälp av diverse tabletter o nässpray (farligt - jag blir beroende av nässpray).

Kram till alla

Kommentarer
Postat av: Jennie

ta det lugnt med nässprayen nu syster! ;-) "krya-på-dej-kram"

2009-04-02 @ 22:13:41
URL: http://flowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0