Lyssna ikapp

Vi lyssnar på samma bok, min sambo och jag. Det blir tillslut ett tävlingsmoment i detta. Jag måste nu "lyssna ikapp". Ska fixa naglarna samtidigt tänkte jag.
Här kommer några bilder från lördag kväll:

       
Starboys på BMB

Gudstjänst med extra församlingsmöte idag. Ingela, våran otroligt coola och goa församlingsmedarbetare, hade gudstjänsten och den blev kanonbra! Mitt i nånstans fick vi i uppgift att prata med bänkgrannen om vår tro och varför vi sällan pratar om den. Det var en nyttig uppgift, tror jag.
Församlingsmötet bjöd på positiva beslut och jag tycker att vi kan se på framtiden med spänning. Ska bli kul att få vara med och forma nya lokaler. Det kanske till och med leder till nytt tänkande och en kick framåt.

Efter alla möten var Ingela, Elin och jag kvar och började förvandlingen i ungdomslokalen. Vi kom inte längre än till en nerplockad hylla, nerplockade gardiner och påbörjad IKEA-byrå (det var väl på den sistnämnda vi körde fast...). Resten tar vi på fredag tillsammans med ungdomarna. Självklart började vi med kaffe. Elin hade med sig mumsiga bullar och kakor. Man ska inte jobba på tom mage...

Hann baka lite i eftermiddag. Provade ett matbröd på grahamsmjöl som jag hittade på nätet. Får se hur det smakar - har inte hunnit så långt än...


Kommentarer
Postat av: Birgit

Va Gott med hembakat matbröd!!

Kram!

2009-04-20 @ 19:14:29
Postat av: Elin

vilka fina frallor, ser supergoda ut!

2009-04-20 @ 21:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0