Ekostil

Idag kom mina scrapgrejer =) Cardstock till kort och ProMarkers. Har verkligen längtat efter papper till kortbas, för jag har bara en massa udda färger kvar. Typ extremrosa, jätteorange och på-gränsen-till-hysteriskt-blå.

Var en sväng på jobbet och fixade ett par rapporter till Transportstyrelsen idag eftersom deras webbsida låg nere igår. Sen tog jag en kort sväng på stan och shoppade lite förnödenheter. Mascara, kalender och väska ;) Köpte kalendern på Herman Andersson - en återvunnen i A5-format. Har haft den förut o gillar ekostilen. Det är dessutom gott om plats att skriva...


Rymlig väska behövs...


...om man ska ha en stor kalender

Åkte hem och gjorde en lätt lunch på varma mackor och en sallad. Skönt att fortfarande kunna äta på balkongen! Sen satt jag en stund i solen. Grannarna lagade lurig mat och lyssnade på turkisk musik, så det kändes som utomlands...


Lättlunch

Sen har jag städat o fixat resten av eftermiddagen och ikväll blir det lugn hemmakväll med god mat.

Kommentarer
Postat av: Elin Carlsson

Förbrukningsvaror alltså.... det är ju alla tre när det gäller dig

2009-08-14 @ 22:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0