Mamma och jag

Halv dag på jobbet idag - underbart. Slutade vid tolvsnåret och jobbade på min friskvårdstid med att lägga upp riktlinjerna för en ny teorikurs. Ska ha en kurs för elever med lite speciella behov i höst, så jag måste fixa ett material som håller för det.

Mamma och jag hann en sväng på stan tillsammans innan jag åkte till Väse. Åt god kycklingsallad på cafét i Duvanhuset och fikade på Farbror Melkers. Alltid lika mysigt att umgås med mamma!
Hittade fina temuggar på Indiska som jag funderar på att köpa. Är lite trött på Höganäsmuggarna vi har - kan va kul med nåt nytt och enhetligt. Höganäs har jag i alla möjliga färger och det är ju lite charmen  med dom, men jag tror dom ska få vila lite. Köpte ett par bastoppar på H&M och ansiktskräm. Jag är helt värdelös på att köpa krämer i god tid. Blir alltid att jag väntar tills jag måste skrapa ur det sista ur flaskan. Och det fick jag göra i morse...


Gott kaffe - mysigt café

Åkte ut till Väse vid fyra för att träffa planeringsgruppen för 150-års jubileumet. Nu är vi på banan med det mesta av högtidsgudstjänsten i november. Jag ska skriva inbjudan till alla "gamla" pastorer så att vi får iväg dom snart. Kanske lyckas jag fixa det redan ikväll?

Vår lilla höstsemester närmar sig - längtar verkligen. Behöver redan ladda upp batterierna :/ Hoppas vi får tag i nån bra sista-minuten.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Tjenare bruden...

Låter som om du har det gott å trivs på jobb... Men blir också förvånad över att du tycks ha tid över till annat än jobb... Här jobbar vi dygnet runt å sliter som djur... är osams med chefen å vill snarast möjligt hitta något annat jobb... Hmmm, blir lite lätt avis !!!!

2009-08-27 @ 00:27:32
URL: http://litedansk.blogspot.com
Postat av: Mamma

Ja det är alltid trevligt att träffas och shoppa i Karlstad !

2009-08-27 @ 21:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0