Varm i ögonen

Börjar känna mig lite hängig. Är varm i ögonen och det brukar jag bli när febern är på gång. Hoppas det inte är nåt... Ska köra naturläkemedel, så får vi se hur det går. Funkade förra gången. Skulle inte förvåna mig om jag lyckas bli sjuk till helgen när jag ska sjunga.

Idag har vi grisat i oss smörgåstårta på jobbet. Chefen bjöd eftersom vi har folk som fyller jämnt =) Dessutom månadsmöte och det var intressant på sitt sätt.

Sitter o fixar med en ny hemsida till församlingen. Trött på den gamla designen och även om jag inte kan göra den så mycket vassare funktionsmässigt (jag är ganska basic på sånt här) så kan ju utseendet bli annorlunda.
Det blir åtminstone en ny header och det är ju alltid nåt. Men allt pyssel med bloggdesignen har ju gett lite. Kunde stolt ändra i koden i FrontPage (ja, ni fattar vilken nivå jag är på...) när det jag ville göra i designläget inte fungerade. Framsteg.

The och skorpor framför Dorsin på TV: "Sveriges nationalrätt: Oxfilépizza med bearnaisesås. Äkta husmanskost: Tacos". Han är rätt kul, den där Dorsin. Hinner göra sig osams med ett flertal samhällsgrupper på relativt kort tid: pingstvännerna, moderaterna, Alf Svensson (kanske ingen samhällsgrupp, men nästan), sverigedemokraterna (vilket är okej med mig) och förstås kommunaltjänstemännen som har PowerPoint som främsta arbetsverktyg.

Slösurfar samtidigt på universitetets hemsida för att hitta nåt att plugga. Måste göra nåt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0