Limousinflodhäst

Idag har jag flängt. Lämnat plasma på förmiddagen och sen repat låtar. Blir lite LeMarc (som jag trodde), Sting (med svensk text), Mauro Scocco m.m.

I eftermiddag/kväll hade vi första Club Enter i Väse. Körde GuitarHero, Introtävling (min gren...), pilkastning och grillade burgare. Tyvärr tvärregnade det hela tiden så vi fick va inne och grillen fick vi ha på (senare strax bredvid) altanen på kyrkan. Sköna människor med på Enter på fredagar =) Inte så många - men sköna. Stålis och jag fick psykbryt på mjukisdjuren från Ikea som ska bo i barnrummet i kyrkan. Bland annat en limousinflodhäst i piffiga färger...

Kollar på "Catch me if you can" med ett halvt öga. Superfilm med Leo DiCaprio som bygger på sann historia. Se den om ni inte har gjort det - en helt otrolig historia. Abagnale är en kille med fantasi.

Har börjat på Mons Kallentofts andra bok. Knasigt namn, men bra författare. Hans böcker är helt klart läsvärda. Snart är biosäsongen här. Inte för att vi går på speciellt mycket bio, men sådär på hösten/vintern är det ganska mysigt att sätta sig i en biosalong. Vi tänkte försöka se andra Stieg Larsson-filmen och Tarantinos "Inglorious bastards". Tarantinos filmer kan ju vara lite knasiga, men har nästan alltid en bra dialog. Den här har fått bra kritik av film-Ronny på TV4 och honom litar jag på ;)

Undrar om man kan chartra ett tåg... En tanke bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0