Till nån varm strand

Norra Europas hittills längsta styrelsemöte i går kväll. Men vilket bra styrelsemöte! Nu äntligen ska vi börja bygga ut kyrkan =) Det ska verkligen bli kul! Har lagt upp ritningarna på vasemissionskyrka.se idag, så där kan ni kika om ni vill se hur det blir. Ska försöka hålla lite uppdaterat med bilder allt eftersom också.

Idag har jag inte åkt en meter övningsbil. Skönt för nacken att få vila från bilen lite. Risketta på förmiddagen med en riktigt vass grupp. Blev en del intressanta diskussioner! Nu på eftermiddagen har jag fortsatt min oändliga teoriplanering. Har gjort om introduktionskursen, så nu ska mina kollegor få vara försökskaniner.

Trots att det inte har varit nån höjdarsommar kan jag inte hjälpa att jag längtar lite till hösten - mest den tidigare hösten. När löven börjar ändra färg och det är så där krispigt i luften på morgonen. Hoppas verkligen att vi får en fin höst med soliga höstdagar. Sen har vi tänkt att bryta av hösten med en restresa till nån varm strand. Tänkte först på Mallorca (som duger bra för sol och bad). När dom bombade första gången där så tänkte vi att "ja, men då är ju det gjort - hur stor risk är det att dom gör det igen". Sen gjorde dom det igen, så nu känns det tveksamt... Dumt att utmana ödet - svårt att veta hur man ligger till hos ödet. Kanske blir Grekland istället.

Ikväll åker vi o kollar Janne Bylund i Skoghallsparken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0