22 i vår lilla tvåa

Oj, vilken helg...

I fredags var vi på julbord med jobbet i Borgvik. Jättemysig miljö där och vi satt i ett eget litet rum med öppen spis och allt. Klart att godisbordet kunde ha varit större, men... Innan det hann jag plugga lite text till jullåtar och faktiskt göra några julkort.

Jag fyller ju år av lite jämnare slag om några dagar, men har tänkt att hålla mig borta då. Därför bjöd jag hem släkten igår istället. Vi var 22 hemma i vår lilla tvåa. Krävdes lite planering och roddande, men det gick =) Flyttade ut halva vardagsrummet i förrådet och lånade bord från kyrkan och stolar från sambons jobb.


Inte som vanligt

Det blev i alla fall jättetrevligt och funkade bra. Jag fick massor av bra och fina presenter (tack!). En måste jag bara visa här:


Vacker

Det är en akvarellmålning av en vän från Väse som heter Marianne Ingemarsson. Hon målar så otroligt fina tavlor! Fick den av pappa m. familj.

Tack alla fina släktingar som gjorde kvällen så trevlig =)

Idag var sambons föräldrar här på lunch och sen har vi försökt få ordning på lägenheten. Nu ska vi krascha i soffan framför nåt skräp på TVn.

Kommentarer
Postat av: Elin

Vilken fin tavla!

2009-12-07 @ 10:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0