Olagligt

Det är olagligt kallt ute. Var -16 när jag åkte hemifrån i förmiddags halv tio och när jag kom till Väse var det -22. I Väse var jag för att hälsa på mina fina vänner som precis (den 20:e) har fått en liten pojk. Han var hur söt som helst och sov skönt hela tiden vi var där! Ett litet kort blev det till familjen:


Till Oskars föräldrar

Sen åkte jag en snabbvisit till kyrkan för att kolla hur bygget går. Det har hänt massor nu och jag har inte varit där på ett tag. Grabbarna (för just nu är det mest såna) jobbar helt otroligt bra och snabbt. Utbygget är uppe och man kan se hur det ska se ut när det blir klart.

     
Nya lokaler!


Nytt utifrån

Julhelgen har varit superbra och det har varit jättetrevligt att träffa all familj o släkt. Har till och med shoppat lite, lite på mellandagsrean. En mikro och två par jeans. Jeansen var halva priset på Vila, så det var två par för bara 500 pengar. Vi har även påbörjat att fräscha upp vårat vardagsrum. Beställt ny soffa (två lååånga månaders leveranstid) och köpt grejer på ikea till en ny tv-bänk. Hoppas bara att vi har tänkt rätt med alla delar så att det blir som vi tänkt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0