Grismedicinen

Nu har jag äntligen fått tummen ur och tagit grismedicinen. Har varit lite fram o tillbaka kring det där, men jag har mest tagit det för att inte utsätta andra för risk. Åkte förbi vårdcentralen nere på stan idag och det var i stort sett ingen kö alls. Dom var extremt effektiva, men så har dom ju gjort det där i totalt kaos tidigare...
Jag var tog sprutan i vänster arm som jag redan har ont i. Onödigt att ha ont i två armar ju... Just nu kan jag inte känna skillnad på om det är det "vanliga" ontet eller om det är muskelvärk från sprutan. Känner mig dock lite hängig, så risken är väl att febern smyger sig på framåt natten. Det visar sig. I vilket fall så är det bättre än att svinet flyger på en och gör en sjuk på riktigt ;)

Resten av dagen har vi julklappshandlat lite. Nu är snart allt klart. Och det som jag inte har hunnit köpa är åtminstone klart i huvudet. Tidsplanen må ha spruckit, men det känns ändå relativt lugnt. Pappa, som inte önskade sig nåt från början, gjorde helt om och jag fick en låååång önskelista =)
Just nu gör jag en paus i julkortsmakandet - julkorten ska ju i väg senast 16:e, så dom tänkte jag göra klart ikväll.

Det var inte den yngsta Wahlgren vi satt bredvid på teatern, utan den näst yngsta - Benjamin. Rätt ska va rätt.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hoppas du inte får allt för ont i armen o att du inte blir sjuk.

2009-12-14 @ 09:05:58
URL: http://flowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0