Nutidens Pohlman

Har inte riktigt varit på idag. Eller, ja... Känner mig ganska trött.
Igår jobbade vi över igen med nya riskutbildningen. Börjar ta form och bli riktigt bra. Finslip kvar, bara. Får bli nästa måndag.
Låååång jobbdag idag. 35-minuterslektionerna kändes som det dubbla. Kanske börjar bli sliten? Dessuom är jag besviken på vädret. På TV alltså. Speciellt Anders Nylund på TV4 som är nutidens John Pohlman. Dom där minus 5 graderna som skulle infinna sig idag; vart tog dom vägen??? Plus två när klockan var fyra på eftermiddagen. Hallå?
Kompenserades dock med minus 8 när jag åkte hem ikväll vid halv tio. Men ändå. Skärpning TV! Nu släpper vi det och hoppas på dom där minusgraderna imorgon istället. Anders stod precis och lovade dom igen.

Ikväll har jag varit på församlingens styrelsemöte. Många bra beslut - både små och stora. Ser med förväntan fram emot detta församlingsår.

Nu ska jag avsluta kvällen med Seinfeldt och börja tänka positivt inför morgondagen. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Jennie

"kramar om en sliten syster"

2009-02-18 @ 20:11:04
URL: http://flowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0