Följetång?

Nu äntligen kommer foto på hyllan i hallen som snudd på blivit nån slags följetång. Den är i grunden en tavelhylla som vi skruvat hängare under. Tavlorna ovanför är foton vi tog i London förra våren. Ni får bortse från den mulitfula sladden som går till vår sambandscentral över dörren...



Något som förresten gått mig helt förbi, tills alldeles nyss, är att H&M har börjat sälja inredningsgrejor på webben. Övervägande textilbaserade inredningsgrejor, men ändå. Vart är världen på väg? Snart börjar väl IKEA sälja kläder. Eller gör dom redan det? Har för mig att jag sett någon morgonrock och kanske även regnkläderer nånstans bland alla möbler och servetter...

Köpte en skön pappershållare på ICA igår som jag glömde visa. Praktisk och i sann Simon&Thomas-anda. Den ska få bo i bilen.



Lösnaglarna blev inte så långvariga. Kändes bara jättekonstigt med naglar man inte känner. Bara att klia sig på armen kändes spooky. Nej, naglarna får vara korta ett tag, men i original. Ska olja dom noga och hoppas på att dom växer fort så att jag blir mig själv igen.

Ikväll blir det middag på Alfies och bio med syrran o hennes sambo. Kul att dom kunde följa med =) Vi ska se "Män som hatar kvinnor". Har ju läst alla Stieg Larssons böcker två gånger, så det ska bli intressant att se filmen. Sååå synd att han gick bort innan han hann skriva fler böcker. Skulle visst ha blivit 10 stycken i Milennium-serien annars, om man får tro ryktena.

Kommentarer
Postat av: Jennie

va fint det blev med hyllan o korten!! :-) o pappershållaren va ju mycket snyggare än den vi har i bilen, en spygrön.. men den va gratis så man får väl va nöjd -haha-

2009-03-01 @ 20:26:29
URL: http://flowie.blogg.se/
Postat av: Elin

vicken fin hylla!

2009-03-02 @ 17:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0