Film, god mat och lite bubbel

Ja, då var det 2009 och som vanligt kommer jag hela januari skriva föregående år varje gång jag skriver datum (vilket händer i princip 17 gånger om dagen på jobbet...). I mitten av februari bör jag ha anpassat mig.

Vi hade en väldigt lugn nyårsafton med film, god mat och lite bubbel. Klockan tolv drog Karlstad/Hammarös fyrverkerier igång på allvar och det var som vanligt helt otroligt att se från våran balkong =)
Skålade med alla grannar som oxå befann sig på balkongen (sin egen - inte våran). Vi har bra grannar.

Idag ska vi nog inte göra många knop. Ta en promenad igen, kanske. Är ju strålande väder och fortfarande vitt på backen. Det måste man ta vara på! Tror att jag ska låna syrrans kids så att jag har en ursäkt att åka lite pulka nån dag...

Vi fick ett mindre städryck på förmiddagen i badrum/kök. Min sambo plockade isär ugnsluckan och torkade rent den ordentligt. Blev jättefint! Sen skulle den skruvas ihop... Ja, ni fattar. Men nu ser den faktiskt ut som den gjorde från början =) Därmed inte sagt att vi skruvade ihop den rätt.

Hoppas starten på det nya året blir bra för er alla!


Kommentarer
Postat av: flowie

Nästa nyårsafton kommer vi hem till er o tittar på alla fyrverkerier, om ni bor kvar.. det blir bra va?! skratt Verkar som ni hade det mysigt iaf. Kom gärna över o åk lite pulka nån dag :-) kram!!!

2009-01-01 @ 19:14:46
URL: http://flowie.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag skruvade också isär ugnsluckan en gång..... alla skruvar komm inte tillbaka igen dock... vilket resulterade i smått klen ugnslucka som tillslut ramlade isär totalt. Jag gör inte om det.

2009-01-03 @ 11:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0