Jag vann =)

Har precis kört min älskling till tåget. Han ska till GBG på jobb o kommer hem i morgon kväll. Skönt att det inte är längre... Hoppas tåget går som det ska - blåser ju bus ute, så man vet aldrig.
Ska alldeles strax ta tag i julgrejerna. Förflytta allt rött och alla ljusstakar och stjärnor till kartongerna dom hör hemma i större delen av året. Jag brukar tycka att det är ganska skönt att städa undan julen, men i år skulle den kunna få va kvar lite till. Kanske beror på att jag lyckades bli sjuk över jul och inte fick den där riktiga julkänslan. Ja, ja - det blir jul nästa år också.

Vi var en sväng till klubbstugan (Bauers) med Nisse o Roland och städade idag. Årsmöte på onsdag, så det kan ju va skönt att få det fixat redan nu.

Design & Inredningsbloggen är en rätt skön blogg som jag kikar in på o läser rätt som det är. Massor med kul tips om inredning och tokiga grejer. Bland annat där jag hittade Fish&Flush, om ni kommer ihåg.
För ett tag sen hade dom en tävling om kuddar från Bemz.se (som gör överdrag till Ikeas soffor). Tänkte att jag kan väl va med... Jag vann! Två kuddfodral =)  Kolla: http://inredningsbloggen.blogg.se/2009/january/mullvadsfargat-finns.html
Hoppas dom kommer snart! Passar väldigt bra nu när jag ska ta bort dom röda ur soffan.

Är lite irriterad på naglarna - blev inte alls som jag vill... Och dom börjar faktiskt bli lite söndriga i kanterna. Efter en dag, bara! Kasst. Får gå o klaga om jag orkar ha kvar dom så länge. Fast jag är tyvärr ganska dålig på att klaga :/ Emma tipsade om Clipvrån i Skattkärr, så det ska jag testa om jag känner för att prova igen. Såg att dom jobbar med annat material också.

Nä, nu ryker pyntet...

Kommentarer
Postat av: Jennie

Va kul att du vann o bra motivering :-) töligt med naglarna, låter nästan som när jag va till aqua o gjorde mina :-(

2009-01-11 @ 20:15:05
URL: http://flowie.blogg.se/
Postat av: Elin

ha, ha! bra motivering på kuddfodralen! mullvadsfärgat..... hmm.

2009-01-11 @ 21:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0