Naglar och jobb

Shit - snart måste man börja jobba igen. På måndag är det dags. Fast jag har faktiskt jobbat lite idag också. Var tvungen att greja lite teori. Nån gång måste det bli gjort och då får det bli hemma. Hoppas jag har lite ecodriving inbokat framöver så att det blir lite variation.

Var o fixade naglarna idag. Inte supernöjd, men det blev okej. Är ju lite ovant också - även om det är mina egna naglar så blir det ju lite tjockare med akryl på. Tror dock jag ska gå någon annan stans nästa gång. Nån som har tips???
Ska fila lite på egen hand på dom, tror jag. Försöka jämna till lite o så. Där här är dock nåt jag skulle kunna tänka mig att greja med själv. Alltså va nagelteknolog eller vad det kallas. Gillar ju att greja med mina egna naglar o det brukar ju bli skapligt. Har fixat med andras naglar också lite, men då är det ju bara vanligt lack o lite dekorationer o så. Ja, ja... Det får bli ett framtida projekt i så fall. Kurserna för att bli nagelteknolog är svindyra.

  

Håller på att leta nån kul laptopdekoration till min lilla vita. Finns en del på bluebox.se, men ingen jag fastnade för. Däremot hittade jag nåt sött:


Vi tog en promenad ner till affären o handlade lite nu på eftermiddagen. Blir lite enkel mat med kyckling och pommes ikväll. Kanske ett glas vin också.

Knut hälsar - han är kvar...

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag gjorde mina naglar till bröllopet på Clippvrån i Skattkärr. Jag blev jätte nöjd, men jag har ju inget annat att jämföra med.....

2009-01-10 @ 21:58:17
Postat av: Pethra på Inredningsbloggen

Grattis, Du vann kuddfodralen! Mejla oss Din adress så kommer de på posten! :)

2009-01-11 @ 12:36:47
URL: http://inredningsbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0