Om man tittar noga

Mina öron har gått sönder. Åtminstone det ena. Hör ingenting på vänster sida och det tjuter konstant. Tjuter gör det i och för sig ofta i mina öron, men nu är det helt klart värre.
Jag är jätteförsiktig med mina öron sen det började tjuta i dom och jag kan inte komma på att jag har varit utsatt för nåt högt ljud nyss. Vaknade så här i morse och sen har det blivit värre. Var o övade med kören ikväll för första gången på läääänge. Blev ju lite knepigt nu när jag är halvdöv. Hoppas det släpper lite till på söndag när vi ska sjunga.

Idag tog Annelie och jag tag i det överhängande problemet med premiärsemlan. ÄNTLIGEN har vi tryckt i oss vår första =) Handlingskraftigt! Ikväll på kören bestämde vi dessutom att vi ska göra semlor med ungdomarna på Enter OCH äta med kören framöver. Känns bra att ligga med i planeringen, liksom.

Blev bortjagad av Europark förut. Skulle hämta min sambo på tågstationen och ställde mig och väntade där bussarna ska stå (jag vet att jag inte får, men det var inte ett enda bussliknande fordon så långt ögat såg). Då kommer det en klen parkeringsvakt med ficklampa och lyser mig i ögonen. Fick väl flytta på mig då. Åkte ett varv runt kvarteret tills han försvann och ställde mig på samma ställe igen. Man får ju faktiskt stanna för på- och avstigning på busshållplatser ;)
I min värld är det en hållplats. Fast det kanske är en bussparkeringsskylt där också? Om man tittar noga...

Min sambo har, under tiden jag var och försökte sjunga, kopplat in digital-tv. Massor av kanaler. Massor. Första veckan skickar dom ju med allt som finns för försöka få oss att fortsätta ha allt. Kan dom glömma.
Tycker det räcker med dom vanliga vi hade. Fast Discovery, Animal Planet och sånt kan va kul att ha. Det jag ska passa på att titta på under första alla-kanaler-som-finns-veckan är TV 4 Fakta. Den verkar bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0