Pannkakskungen

Yes! 26 januari är det äntligen dags! Simon & Thomas - mina favoritinredare alla kategorier - är tillbaks på TV3 =) Just den kvällen har vi förstås bestämt att vi måste jobba över. Får se till att vi är våldsamt effektiva så att vi kommer hem i tid.

Lite slapparhelg den här helgen. Igår gjorde vi inte många knop. Handlade lite och hängde mest framför datorn. Sen gjorde vi hemmagjod pizza (slår pizzeriorna med hästlängder, tycker jag) och myste framför TVn. Flashade mellan Ed-tv, Let's Dance (Carl Jan G är fortfarande kvar - tycker det är en stooor bedrift) och nåt annat jag inte minns vad det var.

Imorse sov vi längre än vi brukar. Vi är vanligtvis uppe relativt tidigt på helgerna. Tog oss åtminstone ut på en timmes promenad i eftermiddag. Ner till Norrstrand och sen via Färjestad och hem.
Nu har vi precis käkat pannkakor. Mumsigt =) Min sambo är grym på att steka pannkakor och det finns inget som är godare än hemmagjorda med äppelmos!


Pannkakskungens pannkakor =)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Gottit med pannkakor :-)

2009-01-18 @ 19:39:21
URL: http://flowie.blogg.se/
Postat av: Elin

jädrans vilken ren spis!! mmmm pannkaka med äppelmos =)

2009-01-18 @ 20:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0