Spikade tapetval

Nu får bloggen se ut så här ett tag. Idéerna tog plötsligt slut, så jag nöjer mig här så länge.

Idag spikade vi tapetval. Det blev såhär:

   

Den första till vardagsrummet och den andra till hallen.

Lite, lite vågat med rött o guld i hallen, men det är mycket dörrar o garderober o sånt, så vi tror att det funkar. Tror dom på colorama också, så vi hoppas dom har rätt.
Tog en snabbsväng på stan när vi ändå var ute i kylan. Min favoritparfym håller på att ta brutalt slut, så jag var tvungen att köpa ny. Lyckades hitta presentförpackning på Kicks för halva priset. Visserligen bara 30 ml, men tillsammans med bodylotion och, som sagt, för halva priset.


Elizabeth Arden Mediterranean

Annars kan jag tipsa om parfym.se som har bra priser på massor av parfymer (dock inte min...) och lyko.se som säljer hårvårdsprodukter (samma som hos frisören) till bättre pris än hos frisören och alltid fraktfritt.

Elin smittade mig med scrapfeber via sin messenger-personligt-meddelande-rad. Kanske ska plocka fram grejorna o göra nåt kort :)

Kommentarer
Postat av: Elin

tapeterna ser görfina ut!!!

2009-01-08 @ 19:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0