OBS! Det här är inte en kram

Det är fortfarande lite kaos här hemma. Det är så mycket man kommer på att man ska sortera och fixa och ändra när man har flyttat runt möblerna. I och med att vi ska göra oss av med cd- och dvd-skåpen (nån som vill köpa?) så måste vi få in allt som stått där någon annan stans. Ja, ja... Det får va rörigt ett tag. Det ligger dessutom tegelstenar överallt. Skulle vilja ha en riktig tegelvägg nån gång... Kanske inte är läge just nu? Jag vill ju ha gärsgård (hur f-n stavas det???) och eka också, men det får vänta.

Igår var mamma, syrran och hennes två söta busgrabbar här och fikade. Mysigt och fullt ös! Dom börjar bli stora. Det var rally på vardagsrumsbordet och pappas nyss inköpta och ej ännu hämtade tjock-TV låg risigt till vid nåt tillfälle, men det löste vi kreativt med kuddar. TV:n blev senare hämtad, så nu är vi av med den.

                
Söta =)                                       Obs! Det här är inte en kram        
  

Semlasuget kom över mig idag igen. Som en mörk våldnad. Det har faktiskt inte blivit en endaste liten semla än, vilket gör mig bekymrad. Borde ha ätit ett par, åtminstone. Får ta det någon dag på jobbet. Jag vet ju att jag har arbetskompisar som inte bangar sötsaker ;) Känns bra.

Ikväll börjar ÄNTLIGEN "Design: Simon & Thomas". Som jag har längtat. Funderar ibland över vad dom skulle säga om dom kom till oss. Furu har vi ingen (hoppas jag...), så Simon behöver inte dö eller så, men annars då? Tror dom skulle säga att det är ganska mainstream. Med deras mått mätt kan jag nog förstå det. Kanske lite för mycket IKEA? Dom skulle nog tycka att det mest vågade är en rund matta i hallen =) Och kanske det framtida vinstället i tegel och skiffer. Vi måste börja jobba på det...

Peace & Love


Kommentarer
Postat av: Jennie

vardagsrumsbordet??! :-) fina kort på min busungar!

2009-01-26 @ 20:12:55
URL: http://flowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0