Rynkor

Igår var en innedag. Så även idag - fast bara nästan.
Tog igen lite sömn imorse som inte riktigt infunnit sig de senaste nätterna, så jag klev inte upp förrän kvart i tio. Jag får alltid sån konstig ångest när jag går upp sent. Känns som att halva dagen redan har gått och att jag inte kommer hinna nåt. Att jag slarvat bort en massa tid på att sova... Men ibland behövs det och idag hann jag faktiskt det jag hade tänkt mig - säda hela lägenheten (nästan, nästan, nästan hela) göra lite förberedelser inför mc-klubbens årsmöte och ta en promenad.
Ett av mellandags-rea-fynden var ju en dammsugare. Behövdes ju verkligen eftersom vår gamla höll ihop med tejp (knappt). Jag kan ju inte på nåt sätt säga att den där nya, röda, sportiga (?) dammsugaren gör städningen roligare, men det går fortare och lättare.

På eftermiddagen blev det en promenad ner till stan. Beställde tid för att fixa mina naglar. Dom är inne i en period av tråkighet då jag inte orkar ta hand om dom riktigt och dom behöver verkligen tas om hand; filas, oljas, lackas och lackas om. Det tycker jag vanligtvis är superkul, men just nu har jag en svacka. Tänkte muntra upp dom med en förstärkning i akryl eller gele. Har inte bestämt vilket än, det får nog nageltjejen avgöra. Ska bli kul =) Har aldrig testat det förut.
Sen plockade min sambo upp mig på vägen hem från sitt nya jobb. Ikväll blir det slappa i soffan. Criminal Minds är ganska bra, så det får det nog bli. Sitter nog kvar här framför datorn en stund till först, dock.

Har ni förresten sett ICAs nya reklam??? Hysteriskt kul när Stig tycker att han börjar få rynkor! Kolla:

http://www.ica.se/FrontServlet?s=butiker&state=reklamfilmer_ny&showMenu=butiker_4

Kommentarer
Postat av: Jennie

Synd att jag missade dina goda bullar idag, mår bättre nu iaf, får komma o smaska på dom nån annan dag ;-) ja den där reklamen är väldigt skojigt håller jag med om :-) kul att få fixa naglarna.. vill oxå! KRAM

2009-01-08 @ 19:23:45
URL: http://flowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0