Ett par öl och lite jordnötter

Ikväll har vi haft spontan-after-work med jobbet. Eller i alla fall en del av jobbet. Jag o två goa kollegor gick till Carstens och kalasade på ett par öl och lite jordnötter. Kul när det blir lite spontant sådär. Och vi har alltid väldans trevligt på våra små after-worker =)
Jag gillar såna där snabbt påkomna små event som inte behöver bli så sena. Var hemma strax efter åtta och det är ju helt perfekt när det är en vanlig vardagskväll!

Hade risketta på förmiddagen idag, så halsen var helt slut (mycket prat), men det ordnade till sig efter hand under eftermiddagen. Kanske, kanske funkar det där naturläkemedlet ändå? Bara man tror på det ;)

I morgon jobbar jag kort dag (bytte onsdag mot torsdag) och har friskvård på eftermiddagen, men eftersom jag inte är hundra frisk än ska jag försöka nöja mig med en promenad eller en stund på stairmastern om det är kasst väder. Vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0