Hallå, Expressen?

Tillbaka på jobbet efter semestern :/ Väldigt få saker har fungerat idag. När jag kom till garaget startade inte bilen som stått i fyra veckor (det är en Saab...). Fick den att hoppa igång med kablar och körde en sväng för att ladda lite eftersom jag var tidig och därmed hade tid över. Struntade i att tvätta så att det blev en rejäl runda. Verkade okej. Åkte tillbaka till jobbet för att hämta elev och när vi ska rulla iväg startar inte aset igen. Bara att åka till Wafab och byta batteri. Ja, ungefär så har dagen varit. Plus att det har regnat.

Som om inte detta vore nog så har jag gått och dragit på mig en förkyldning. Kände det redan igår och det var inte bättre i morse, men hur kul är det att ringa chefen efter fyra veckors semester och säga att man är sjuk? Nä, jag släpade mig till jobbet. Får se om det ger med sig. Fick dock lite panik när jag kom hem och först inte kunde hitta nässprayen. Katastrof. Som tur var kunde jag skaka fram en grön barnnässpray (som jag köper i tron att den är "bättre" och mindre vanebildande än vuxennässprayen...). Så nu väntar en nässprayperiod följd av en avvänjningsperiod. Shit.
Jag tror jag ska trycka i mig en toblerone bara för att det är synd om mig.

Visst är kvällstidningarna för härliga? Expressen kör på sin webbsida ett test med rubriken "Kan du de nya vägskyltarna?". Nya??? Nja... Dom kom i juni 2007. Hallå, Expressen? Hitta på nåt mer aktuellt.

Sitter och kollar på debatten om körkort som nyhetsmorgon hade i morse. Blir lite mörkrädd av hur lite påläst grabben som skrivit debattartikeln om att STR vill få bort privat övningskörning genom att skapa olika obligatoriska kurser. Tragiskt. Blir bara grinig när jag hör sånt. Får kanske skriva ett eget inlägg om det sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0