Sällsynt

Den här skylten måste va sällsynt. Tänk att ens komma på idéen...

Halv dag på jobbet idag, men ingen friskvård eftersom jag behövde jobba med diverse teorimaterial. Har suttit en stor del av eftermiddagen med introduktionskursen och har lyckats fräscha upp den lite i alla fall. Ska fortsätta imorgon.

Funderar på att åka ut till Angelica på Skönhetscenter i morgon o fråga henne om mina naglar. Om hon tror att det skulle funka att lägga på akryl. Har ju provat en gång förut och det höll inte, men nu i efterhand har jag fått reda på att det troligtvis berodde på att hon som gjorde dom inte gjorde nåt vidare jobb. Ska fråga i alla fall. Angelica har jag gått på massage hos förut en del. Nu har hon egen salong på Bergvik och hon är jätteproffsig på sina behandlingar, så hon är säkert lika duktig på naglar.
Har målat fransk manikyr med lack ett tag nu, men måste göra om det så ofta för att det ska hålla sig snyggt. Vore skönt att bara behöva olja =)


Kvällsmys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0