Kishti är lik (OBS! Ingen direkt koppling till föregående inlägg...)

Ytterligare en innedag. Idag med konstant regn... Har hunnit städa klart det jag påbörjade igår, så nu är lägenheten ren och i förrådet finns några färre lådor (som senare kommer stå i det andra förrådet...). Vi åker en sväng till Sthlm till veckan, så det är skönt att ha det gjort och slippa komma hem till en skitig lägenhet.

Såg Nyhetsmorgon i morse. Kishti Tomita var där (ni vet, idol-juryn för några år sedan) av någon anledning. Slog mig att hon och Annette Kullenberg (debettör hos Aftonbladet, tror jag, men dyker ofta upp i paneler i TV) är ganska lika. Vet inte om det är till varken fördel eller nackdel för någon av dem...
Titta på det här klippet och jämför med den här bilden:


Lite likt i alla fall...

Tror jag ska börja sprida definitioner här på bloggen. Finns några roliga. Typ:

Antiloop: Äventyrlig flygmanöver, fast åt andra hållet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0