Party Animals

Igår hade mamma och jag shoppingdag på Bergvik/Ikea. Blev inte så mycket shoppat, men det är mysigt att bara gå och kika. Köpte en tunika på nya Vila-butiken på Bergvik i alla fall. Tänkte äta tårta på Ikea, men den var naturligtvis slut. Blev kaffe o chokladboll och det är ju nästan lika bra. Insåg när jag gick runt på Skopunkten att modet är sådant att till och med farmor är modern:


Moderna skor?

På eftermiddagen hade vi sista Club Enter. Killarna körde fåtölj borta vid verkstaden och tjejerna lagade mat. Vi grillade fläskfilé och korv och Elin hade gjort en supergod potatissallad. Åt så jag höll på att spricka...
Vi pratade lite löst om att träffas och sjunga ihop lite på kul. Det vore kul! Har inte möjlighet att va med i kören så mycket eftersom jag har diverse teori på kvällarna plus att jag inte riktigt orkar. Just nu är det inte så mycket sologrejer heller, så det är bara kul att få lira lite musik =)


Komplett med gitarr och allt

Efter Enter hämtade min sambo upp mig och sen vi mötte upp hans gamla kollegor på stan. Vi gick till Harry's och dansade loss. Riktiga Party Animals var vi och hängde kvar nästan till dom stängde. Det är så sällan vi går ut, så det var superkul! Jättetrevlig kväll med ett mysigt gäng.
En av dom har bytt jobb och ska utreda olyckor. Tankarna går osökt till följande figur:


Kommer ni ihåg honom?

Idag har det varit ganska lugnt. Åkte ut till Ikea för att kika efter förvaringskorgar till badrummet, men hittade inga rikigt bra. Det fanns dock små tårtor där idag, så vi tog kaffe där.



Handlade och lagade lite god mat här hemma ikväll. Nu hänger jag i soffan framför "Sprängaren" som en av tv4-kanalerna visar för hundrade gången (är snart ikapp Beck-filmerna). Får väl se om det dyker upp nåt vettigt att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0