Slut på hemligheterna?

Igår var en riktig tråk-söndag. Sambon var och spelade golf och jag var ensam hemma heeeela dagen. Dessutom är nacken och ryggen riktigt elaka mot mig just nu, så sovmorgonen jag tänkte ta blev det inte så mycket av. Gick upp och strosade runt i lägenheten en stund innan jag gjorde frukost. Det är ganska mysigt att sitta på balkongen en stund innan folk har börjat vakna till och ta sig ut. Så himla lugnt och stilla. Rätt som det var rullade ambulansen in på gården, men utan att ha jättebråttom så vi får hoppas att den som dom skulle hämta inte var allvarligt sjuk.

Tog i alla fall en promenad ner till stan efter lunch. Kollade runt lite och köpte en munkjacka som jag länge behövt. På Intersports barnavdelning (boost för självkänslan...). Shoppade loss på apoteket också. Alla mediciner gick loss på mer pengar än den där tröjan... Men om det kan hålla ner nackontet så är det värt varenda öre. Tog bussen hem och drack kaffe i solen på balkongen. Den delen av dagen var ganska skön.

Någon som minns inlägget om "The Stig" för ett tag sedan. Nu är han avslöjad. Det var inte den vi trodde/hoppades utan:



Slut på hemligheterna. Eller en luring?

Imorgon är sista dagen på jobbet innan semestern. Såååå skönt =) Passade på att be chefen om en  vecka i höst också.

Ett säkert tecken på att sommaren är här är ju att Ernst dyker upp i TV. Det är ett så bombsäkert tecken att det troligvis går att läsa i bondepraktikan eller nåt sånt. Taxi-Sten (från Filip och Fredrik) misstänker att Ernst Kirchsteiger egentligen heter Stardust i efternamn.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Va fint o somrigt du gjort det :-) härligt med semester. Kram

2009-06-22 @ 23:45:44
URL: http://flowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0