Katastrof

Katastrof - jag kommer att bli utan dator i två veckor! Min lilla vita har blivit sjuk och Dell ska hämta den och göra den frisk igen. Eller som dom själva väljer att uttrycka det: byta hårddisk, minnen och moderkort. Jag skiter egentligen i vad dom gör - bara den fungerar som den ska igen när jag får den tillbaka. TVÅ VECKOR! Shit... Måste ringa pappa o höra om han har någon laptop som jag kan låna. Han brukar ha ett par datorer åt gången... Minst.

Annars har det varit en relativt lugn start på veckan. Normalt mycket att göra på jobbet och månadsmöte idag. Kollegan som drog till Thailand mailade igår och talade om att det inte alls var speciellt jobbigt att ligga på stranden, typ. Tack, tack.

Igår kväll hade jag teori för mina kompisar i klubbstugan. Jättekul! Hoppas dom tyckte att det var nåt att ha ;) Det var väl ett gäng på drygt 10 stycken. Det blir ju lite annorlunda att stå och prata jobb inför folk man känner, men det var riktigt roligt och blev en del bra diskussioner.

Det är fortfarande mycket Carl-Jan G i media, trots att han åkt ur Let's Dance. Hela Grythyttan hade tydligen haft Let's Dance-kvällar läste jag i NWT. Samlats en massa folk och kollat på storbild och tokröstat. Snacka om support. Carl-Jan hade dessutom chattat med nån av kvällstidningarnas läsare och sagt att han dricker champange varje dag och att "Life is too short to be travelling second class". Kanske en sund inställning. På frågan om han är bisexuell svarar han: "Jag har slutat med att etikettera relationer. Jag tycker inte om dig för den du är utan för den jag är när jag är med dig". Det är tänkvärt - för alla i alla relationer.

Förresten skriver NWT om mitt jobb (av samma anledning som VF):  http://www.nwt.se/mera/motor/article486935.ece

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0