Tomheten

Sitter o kopierar över allt från mina dator till den bärbara hårddisken. Man vet aldrig vad datordoktorerna på Dell hittar på... Oftast brukar dom ju se till att flytta över allt till den nya hårddisken när dom gör sånt där, men riktigt säker kan man aldrig va.

Ganska soft eftermiddag. Körde in mig på EcoDriving-sträckan jag ska ha på måndag. Den var sådär på eftermiddagen, men jag ska köra på förmiddagen då, så det är lugnt. Sen var jag o tränade. Körde lite lätt, för jag börjar känna mig krasslig. Hoppas verkligen att jag inte blir sjuk nu. Hinner inte det. Shoppade bort lite pengar på Panduro och köpte jeans på H&M innan jag hämtade sambon på jobbet.

Volvo har tagit tillbaka lönehöjningen för sina chefer. Jag kan inte ens säga "bra gjort!" om det, för det är så ofattbart korkat att ens föreslå höjningen från början.

Det är scrapgrejor över heeeela köket. Är inne i en skaparperiod, men den går trögt. Så är det nästan alltid när jag ska göra något. Sen när jag väl kommit igång med först kortet så flyter det på ganska bra. Ska sätta lurar i öronen och försöka fixa ihop ett par stycken. Lyssnar på GW-böckerna igen. Just nu "Mellan sommarens längtan och vinterns köld". Den kräver liksom aktiv lyssning, så jag måste lyssna om ett par spår. Tankarna vandrade iväg förut.


Scrapgrejer - det är till och med värre än det ser ut...


Imorgon hämtar dom datorn. Tomheten har redan börjat krypa på mig...

Kommentarer
Postat av: Elin

Men grejerna är ändå ganska välorganiserade =)

2009-03-04 @ 20:25:37
Postat av: Jennie

kul med pyssel :)

2009-03-05 @ 11:14:48
URL: http://flowie.blogg.se/
Postat av: Tess

hej hej har lagt upp en artikel från aftonbladet om flickan som läkarna gjort tabbe efter tabbe på så hon tyvärr dog av det.. läs om du vill stackars liten...



annars ha en toppen dag



kram

2009-03-05 @ 11:18:41
URL: http://misstessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0