Trollhår

Det har verkligen varit måndag idag... Nu är den i alla fall snart över och tisdag känns mer överkomligt. Imorgon har jag bara en körlektion på hela dagen. Resten av dagen är full av medarbetarsamtal, teori och risketta. Känns ganska okej. Man behöver såna dagar ibland där man får bryta möstret lite. Min rygg mår ju inte så bra av att sitta hela dagar i en bil där man inte kan ändra stolen mer än framåt o bakåt, typ...

Syster var här förut o hämtade våran gamla plattång/krustång/locktång som vi har haft tillsammans sen vi var typ 10 år. Jag föreslot våfflat trollhår på Leo, men jag vet inte om hon nappade. Hon får väl göra som hon vill med det ;)
Hon har nytt jobb på gång, i alla fall och det är jättekul =) Hoppas verkligen att det blir bra!

Igår hade jag nästan heldag i kyrkan. Gudstjänst kl 11. På kaffet efter försökte jag köra lite info kring 150-års jubiléet och efter det repade vi låtar inför långfredagen. Inte en alldeles lätt dag att sjunga på. Tungt ämne med lite begränsat urval på sånger, men jag tror att vi får ihop det. Kanske kan vi göra ämnet lite mer positivt vinklat? Vi har dragit upp svaga riktlinjer och plockat ut låtarna så på fredag kör vi lite mer fokuserat rep. Det blir bland annat lite musikal, lite LeMarc och lite Jill. Ska nog bli bra.


Kommentarer
Postat av: Elin

Låtvalet låter intressant! Synd att jag inte kan komma och lyssna

2009-03-31 @ 08:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0