Carolas nya

Idag är det städdag. Det är verkligen skittrist, men det måste ju göras. Försöker varva det med lite andra grejer. Har precis lagt upp bilder från Club Enter där grabbarnas projekt just nu är att sätta motor på en spark. Ni minns kanske den motordrivna fåtöljen som var det första projektet. Dom går från klarhet till klarhet, kan man säga. Här kan du se bilder.

För att göra städningen liiiite lättare så har jag förstås musik i öronen. Har lyssnat igenom Carolas nya skiva "Chrstmas in Bethlehem". Eller ja, ny och ny... Hon har ju släppt den ett par gånger på svenska. Det finns ett par riktigt bra spår, men annars är det ganska likt dom på svenska - fast på engelska då. Ja, ni fattar. "Find my way to Bethlehem" är faktiskt riktigt bra. Ganska mäktig och med bra tryck, men den är nästan finast i början när den är ganska soft. Min favvo-julskiva är fortfarande Jills!

Igår var jag på en liten after work med ett par kollegor. Mycket trevligt och jag var hemma lagom till Criminal Minds på femman ;) Vi fick dessutom tårta på jobbet igår (händer ju ibland) och den var faktiskt lite fyndig:


Förbudstårta...

Nu ska jag ta tag i röjandet igen. Ska snart åka till Väse och träffa lite folk. Scrappa o sjunga lite kanske. Skulle behöva få lite bättre koll på dom där stämmorna.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Häftig tårta :-)

2009-11-27 @ 15:41:08
URL: http://flowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0