Dödsstraff...

Har precis blekt lite vita kläder (som inte var så vita längre). Luktar badhus i badrummet :/

Jobbat halv dag idag (teori denna månad) och sen förberett för den lilla "föreläsningen" jag ska ha hos Dyslexiförbundet imorgon kväll. Tror inte att det finns nån projektor, så jag får köra på frihand... Vi får se. Har en PowerPoint i fall att.

Nu när det blir mörkt så tidigt på dagarna så får man försöka mysa till det med lite levande ljus. Vi tog det ett steg längre - till balkongen.


Mys med hela Karlstad i bakgrunden

När sambon tänder ljus lägger han tillbaka tändstickorna i asken efteråt. ANVÄNDA! Eller ja, han gjorde. Jag hatar det! Borde vara dödsstraff på att lägga tillbaka använda stickor i asken... Men jag har fått ordning på det beteendet nu ;)


Aldrig mer

Det är mycket framöver nu ett tag. Det där med att säga nej är inte så lätt, trots allt... Men jag ska skärpa mig. Har varit väldigt nära den där berömda väggen en gång för några år sedan och känner nästan att jag närmar mig nu också. Måste försöka styra upp livet lite. Nacken tar lite mer energi än vad jag erkänner för mig själv, tror jag. Man vill ju så gärna orka allt och lite till. Sen måste man nog inse att man inte måste vara på topp heeeela tiden.
Längtar till jul nu. Dels för att få vara lite ledig och så ska det bli mysigt att fira jul hos syster - det har vi aldrig gjort förut!

Kommentarer
Postat av: Sambon

Du tror att du fått ordning på det..

2009-11-04 @ 20:57:00
Postat av: elin

myyys

2009-11-05 @ 19:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0